گوشه ای از کاغذهای پاره

کاغذ پاره های من

گوشه ای از کاغذهای پاره

کاغذ پاره های من

مریم مُرد- قاتل من کیست؟؟

خودکشی فقط مال جسم نیست، منم با جسمم کاری ندارم ولی مریم دیگه مُرد..
مثل پاک کردن یه سری اطلاعات از روی مموری، مریم ام از روی جسم من پاک شد.. اونی که از این به بعد خواهید دید ساخته دست خودتونه
اسمش رو هرچی که میخواین بذارین...
ولی من دیگه نیستم...













پ.ن: اینو وقتی نداشتن جدا شم بهشون گفتم...
من متنفرم از این زندگیه رذالت بار..
فهمیدم که توی این دنیا هیچ کس رو ندارم... حتی پدر و مادری که من براشون مهم باشم...
همه چیزمو یه بار دیگه از دست دادم.... روحم هم مرد... دیگه تموم شدم....
نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 23:52

مریم جان , این مرحله رو من , تو و اغلب انسانها چشیدیم .
اسمش مرحله ی درده
به زودی این مرحله رو هم ازش عبور خواهی کرد همونطور که از عشق قدیمی گذر خواهی کرد و اونگاه , پخته و آزموده , با شوقی تازه قدم در راه عشقی تازه خواهی گذاشت .
هرکس که یک زندگی عاشقانه میخواد باید بهاش رو هم بپردازه که همون درد باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد